Jak vám můžeme pomoct?

  • Domů
  • Jak vám můžeme pomoct?

Jak vám můžeme pomoci?

Volat zákaznickou linku
Země Czech Republic: +420776826266
Země Czech Republic: +420776826266
Můžu změnit moji rezervaci

Ano, rádi vám s tím pomůžeme. Pokud potřebujete provést změny, jako je odebrání nebo přidání někoho k vaší rezervaci, aktualizace kontaktních údajů nebo změny data, kontaktujte nás nejlépe e-mailem nebo sms.

Některé výlety a místní organizátoři nemohou potvrdit zrušení nebo změny vaší rezervace, jakmile bude potvrzena. V takovém případě jsou na stránce našeho webu zobrazeny jakékoli nestandardní nebo storno podmínky.

Jak dlouho budou uloženy moje objednávky v košíku?

Jakmile do košíku přidáte aktivitu, tak my jej uložíme po dobu 60 minut. Pokud potřebujete déle, přidejte jej do seznamu přání, abyste na to nezapomněli. Nezapomeňte však, že pokud se položka ve vašem seznamu přání vyprodá, nebude ji již možné zakoupit.

Je moje platba bezpečná?

 

Ano, náš online platební systém je bezpečný. Ve skutečnosti šifruje vaše platební údaje, aby vás ochránil před podvody a neautorizovanými transakcemi.

Společnost LM Holiday umožňuje zpracování transakcí s dostupnými kartami mezinárodně uznávané a bezpečné platební systémy.

Po provedení rezervace vám bude naúčtována platba z vaší kreditní karty nebo účtu PayPal. Pokud bude rezervace zrušena dle storno podmínke, bude částka připsána na původní účet, ze které byla získána data.

Jsou rezervační poplatky?

Velmi málo aktivit má rezervační poplatky. V těchto vzácných případech bude poplatek před provedením rezervace jasně zobrazen. Tyto poplatky prosím nezaměňujte se storno poplatky.