Obchodní podmínky LM Holiday s.r.o.
LM Holiday s.r.o.
Sídlo: Plzeňská 3352/156, Smíchov, 150 00 Praha
IČO: 03738213
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 236656.
E-mail: lenkalmholiday@gmail.com
Telefon: +420 776 826 266
Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují smluvní vztahy mezi cestovní agenturou LM Holiday s.r.o. (dále jen „CA") a klientem (dále jen „klient") při zprostředkování zájezdů, letenek a dalších cestovních služeb.
Naše společnost se zavazuje poskytovat pravdivé, jasné a úplné informace o nabízených službách, jejich cenách a podmínkách plnění. Klient bere na vědomí, že veškeré údaje a kontakty uvedené na našich webových stránkách a v těchto OP jsou závazné a je v jeho vlastním zájmu je ověřit.
Definice Termínů:
1. Úvodní ustanovení
CA LM Holiday s.r.o. působí výhradně jako zprostředkovatel prodeje zájezdů a dalších cestovních služeb pro renomované a řádně pojištěné cestovní kanceláře (dále jen „CK“) a další poskytovatele cestovních služeb. Nabídky zájezdů jsou dynamicky aktualizovány z databází pořádajících CK.
CA upozorňuje klienta, že není pořádající CK. Smlouva o zájezdu je uzavírána přímo mezi klientem a pořádající CK, která nese plnou odpovědnost za poskytnutí služeb a dodržení podmínek zájezdu. Veškeré reklamace, nároky a spory, včetně změn, stornování a řešení případných nesrovnalostí, řeší klient přímo s pořádající CK.
CA neposkytuje právní ani jiné poradenství a neodpovídá za přesnost, úplnost, správnost a aktuálnost informací o zájezdech poskytnutých pořádajícími CK. Smluvní vztah mezi CA a klientem je ukončen okamžikem uzavření smlouvy o zájezdu mezi klientem a CK.
2. Služby a bezvadné plnění
Společnost LM Holiday s.r.o. se zavazuje poskytnout klientovi služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě, a to bez jakýchkoliv vad. Za bezvadné plnění odpovídáme i v případě, že jsou služby poskytovány našimi partnery a subdodavateli.
3. Sjednání smlouvy a platba
Rezervace zájezdu se stává závaznou pro klienta doručením objednávky CA a současným přijetím rezervačního poplatku/zálohy. K uzavření Smlouvy o zájezdu dochází okamžikem, kdy klient podepíše a uhradí zájezd přímo u pořádající CK, nebo na základě pokynů CA zaplatí požadovanou částku na účet CA, která ji následně převede pořádající CK. Pokud nedojde k převodu, bude smlouva neplatná.
Platbu je možné provést na účet CA. Klient je povinen uhradit zálohu/celkovou cenu zájezdu v termínu stanoveném pořádající CK. Obvykle je to do 3 dnů od provedení rezervace. V případě, že klient platbu neuhradí včas, pořádající CK může rezervaci zrušit. Za škody nebo zrušení zájezdu vzniklé z důvodu opožděné platby nebo nesprávně zadaných platebních údajů odpovídá klient, ledaže prokáže jejich neoprávněnost.
Vyhrazujeme si právo na korekci ceny pouze v případě, že došlo k prokazatelné technické chybě při jejím zadání. O takové změně ceny budeme klienta neprodleně informovat a poskytneme mu možnost od smlouvy bezplatně odstoupit. Cena se stává konečnou a fixní po potvrzení objednávky a jejím uhrazení klientem.
Pro urychlení zpracování platby je doporučeno zaslat doklad o provedení transakce na e-mail CA.
4. Cestovní doklady
Cestovní doklady (cestovní smlouva, vouchery, letenky, pokyny na cestu apod.) jsou klientovi zasílány elektronicky nebo předány jiným dohodnutým způsobem. Vydání těchto dokladů je podmíněno úhradou celé ceny zájezdu. Bez plné úhrady není možné doklady vystavit a předat klientovi, což může vést ke zrušení zájezdu ze strany pořádající CK.
5. Změny a storno zájezdu
Změny a zrušení zájezdu se vždy řídí obchodními podmínkami pořádající CK, se kterou klient uzavřel Smlouvu o zájezdu. CA LM Holiday s.r.o. v tomto procesu vystupuje pouze jako zprostředkovatel.
Klient má právo odstoupit od smlouvy za podmínek stanovených obchodními podmínkami pořádající CK. Stanovené storno poplatky odpovídají reálným nákladům, které vznikají s přípravou a rezervací služeb, a nejsou nepřiměřené. Jejich výše je určena v závislosti na typu služby a době zbývající do jejího čerpání.
Klient má právo zrušit zájezd kdykoliv, avšak je povinen uhradit storno poplatky, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách pořádající CK. Žádost o storno je nutné podat písemně (e-mailem) na adresu CA. CA bez zbytečného odkladu předá žádost pořádající CK a bude informovat klienta o jejím průběhu. Jiné formy komunikace (např. SMS) jsou pouze doporučující a nezakládají platné storno, pokud nedojde k písemnému potvrzení z naší strany.
6. Reklamace
Veškeré reklamace, nároky a žádosti o náhradu škody klient uplatňuje přímo u pořádající CK, se kterou má uzavřenou Smlouvu o zájezdu.
Za vady poskytnutých služeb nese plnou odpovědnost pořádající CK, a to i v případě, že tyto vady vznikly na straně smluvních partnerů (např. hotelů, dopravců, atd.). Klient je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe již na místě v průběhu čerpání služby, aby bylo možné vady ihned odstranit. Písemná reklamace musí být odeslána na e-mailovou adresu příslušné pořádající CK nejpozději do jednoho měsíce od ukončení služby.
CA poskytuje klientovi veškerou součinnost a kontaktní údaje pro podání reklamace, avšak její role je omezená na zprostředkování. Klient je povinen podat reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtách a dle postupu stanoveného pořádající CK.
Postup pro Reklamace
7. Aktualizace Podmínek
Tyto obchodní podmínky mohou být aktualizovány. Klienti budou informováni o změnách prostřednictvím e-mailu a aktualizace budou zveřejněny na našich webových stránkách.
8. Právo a Jurisdikce
Veškeré právní vztahy vyplývající z těchto obchodních podmínek se řídí českým právem. Případné spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Klient potvrzuje, že se s těmito OP seznámil a považuje je za jasné a srozumitelné. Žádná z klauzulí není pro klienta překvapivá, což se týká i požadavku na poskytnutí čísla pokoje pro usnadnění komunikace v destinaci. Tento požadavek není nutný pro platnost smlouvy.
Veškerá ujednání v těchto OP jsou vykládána s ohledem na ochranu spotřebitele, tak aby byla zajištěna jeho práva vyplývající z platného právního řádu.
Veškeré spory, které mohou vzniknout na základě smluvního vztahu, budou řešeny podle českého práva a před příslušnými soudy v České republice.
Obchodní podmínky LM Holiday Egypt
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují vztahy mezi cestovní agenturou LM Holiday s.r.o. (dále jen „CA") a klienty při prodeji služeb poskytovaných partnerskou cestovní kanceláří LM Holiday Egypt ve spolupráci s hlavním partnerem Suez Gulf Tourism Easy Trav.
Tyto obchodní podmínky se vztahují na prodej a poskytování fakultativních výletů, pobytových balíčků, plaveb po Nilu a dalších cestovních služeb zajišťovaných společností Suez Gulf Tourism Easy Trav s licencí č. 866 (dále jen „LM Holiday Egypt“). CA LM Holiday s.r.o. v tomto případě vystupuje jako obchodní zástupce a zprostředkovatel prodeje těchto služeb.
I. Předmět smlouvy a prodej služeb
II. Rezervace a platba
III. Zrušení a změny ze strany klienta
IV. Zrušení a změny ze strany LM Holiday Egypt
V. Reklamace
VI. Další ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na našich webových stránkách a na vyžádání v tištěné podobě.
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a objevte cestovní zážitky.