Obchodní podmínky LM Holiday s.r.o.

LM Holiday s.r.o.

Sídlo: Plzeňská 3352/156, Smíchov, 150 00 Praha

IČO: 03738213

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 236656.

E-mail: lenkalmholiday@gmail.com

Telefon: +420 776 826 266

 

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují smluvní vztahy mezi cestovní agenturou LM Holiday s.r.o. (dále jen „CA") a klientem (dále jen „klient") při zprostředkování zájezdů, letenek a dalších cestovních služeb.

 

Naše společnost se zavazuje poskytovat pravdivé, jasné a úplné informace o nabízených službách, jejich cenách a podmínkách plnění. Klient bere na vědomí, že veškeré údaje a kontakty uvedené na našich webových stránkách a v těchto OP jsou závazné a je v jeho vlastním zájmu je ověřit.

 

Definice Termínů:

  • Klient: Osoba, která uzavírá smlouvu o zájezdu s pořádající CK prostřednictvím CA.
  • Pořádající CK: Cestovní kancelář, která je zodpovědná za organizaci a poskytnutí zájezdu.
  • Zprostředkovatel: LM Holiday s.r.o., která působí jako zprostředkovatel smluv mezi klientem a pořádající CK.

 

1. Úvodní ustanovení

CA LM Holiday s.r.o. působí výhradně jako zprostředkovatel prodeje zájezdů a dalších cestovních služeb pro renomované a řádně pojištěné cestovní kanceláře (dále jen „CK“) a další poskytovatele cestovních služeb. Nabídky zájezdů jsou dynamicky aktualizovány z databází pořádajících CK.

CA upozorňuje klienta, že není pořádající CK. Smlouva o zájezdu je uzavírána přímo mezi klientem a pořádající CK, která nese plnou odpovědnost za poskytnutí služeb a dodržení podmínek zájezdu. Veškeré reklamace, nároky a spory, včetně změn, stornování a řešení případných nesrovnalostí, řeší klient přímo s pořádající CK.

CA neposkytuje právní ani jiné poradenství a neodpovídá za přesnost, úplnost, správnost a aktuálnost informací o zájezdech poskytnutých pořádajícími CK. Smluvní vztah mezi CA a klientem je ukončen okamžikem uzavření smlouvy o zájezdu mezi klientem a CK.

 

2. Služby a bezvadné plnění

Společnost LM Holiday s.r.o. se zavazuje poskytnout klientovi služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě, a to bez jakýchkoliv vad. Za bezvadné plnění odpovídáme i v případě, že jsou služby poskytovány našimi partnery a subdodavateli.

 

3. Sjednání smlouvy a platba

Rezervace zájezdu se stává závaznou pro klienta doručením objednávky CA a současným přijetím rezervačního poplatku/zálohy. K uzavření Smlouvy o zájezdu dochází okamžikem, kdy klient podepíše a uhradí zájezd přímo u pořádající CK, nebo na základě pokynů CA zaplatí požadovanou částku na účet CA, která ji následně převede pořádající CK. Pokud nedojde k převodu, bude smlouva neplatná.

Platbu je možné provést na účet CA. Klient je povinen uhradit zálohu/celkovou cenu zájezdu v termínu stanoveném pořádající CK. Obvykle je to do 3 dnů od provedení rezervace. V případě, že klient platbu neuhradí včas, pořádající CK může rezervaci zrušit. Za škody nebo zrušení zájezdu vzniklé z důvodu opožděné platby nebo nesprávně zadaných platebních údajů odpovídá klient, ledaže prokáže jejich neoprávněnost.

Vyhrazujeme si právo na korekci ceny pouze v případě, že došlo k prokazatelné technické chybě při jejím zadání. O takové změně ceny budeme klienta neprodleně informovat a poskytneme mu možnost od smlouvy bezplatně odstoupit. Cena se stává konečnou a fixní po potvrzení objednávky a jejím uhrazení klientem.

Pro urychlení zpracování platby je doporučeno zaslat doklad o provedení transakce na e-mail CA.

 

4. Cestovní doklady

Cestovní doklady (cestovní smlouva, vouchery, letenky, pokyny na cestu apod.) jsou klientovi zasílány elektronicky nebo předány jiným dohodnutým způsobem. Vydání těchto dokladů je podmíněno úhradou celé ceny zájezdu. Bez plné úhrady není možné doklady vystavit a předat klientovi, což může vést ke zrušení zájezdu ze strany pořádající CK.

 

5. Změny a storno zájezdu

Změny a zrušení zájezdu se vždy řídí obchodními podmínkami pořádající CK, se kterou klient uzavřel Smlouvu o zájezdu. CA LM Holiday s.r.o. v tomto procesu vystupuje pouze jako zprostředkovatel.

Klient má právo odstoupit od smlouvy za podmínek stanovených obchodními podmínkami pořádající CK. Stanovené storno poplatky odpovídají reálným nákladům, které vznikají s přípravou a rezervací služeb, a nejsou nepřiměřené. Jejich výše je určena v závislosti na typu služby a době zbývající do jejího čerpání.

Klient má právo zrušit zájezd kdykoliv, avšak je povinen uhradit storno poplatky, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách pořádající CK. Žádost o storno je nutné podat písemně (e-mailem) na adresu CA. CA bez zbytečného odkladu předá žádost pořádající CK a bude informovat klienta o jejím průběhu. Jiné formy komunikace (např. SMS) jsou pouze doporučující a nezakládají platné storno, pokud nedojde k písemnému potvrzení z naší strany.

 

6. Reklamace

Veškeré reklamace, nároky a žádosti o náhradu škody klient uplatňuje přímo u pořádající CK, se kterou má uzavřenou Smlouvu o zájezdu.

Za vady poskytnutých služeb nese plnou odpovědnost pořádající CK, a to i v případě, že tyto vady vznikly na straně smluvních partnerů (např. hotelů, dopravců, atd.). Klient je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe již na místě v průběhu čerpání služby, aby bylo možné vady ihned odstranit. Písemná reklamace musí být odeslána na e-mailovou adresu příslušné pořádající CK nejpozději do jednoho měsíce od ukončení služby.

CA poskytuje klientovi veškerou součinnost a kontaktní údaje pro podání reklamace, avšak její role je omezená na zprostředkování. Klient je povinen podat reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtách a dle postupu stanoveného pořádající CK.

Postup pro Reklamace

  1. Uplatnění reklamace Reklamaci je klient povinen uplatnit písemně a bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do jednoho měsíce od skončení poskytování reklamované služby. Pro účely písemného podání je nutné zaslat reklamaci na e-mailovou adresu lenkalmholiday@gmail.com
  2. Náležitosti reklamace Reklamace musí obsahovat:
    • Číslo smlouvy nebo rezervace, které umožní jednoznačnou identifikaci.
    • Popis problému a konkrétní vady služby.
    • Kontaktní údaje klienta (jméno, příjmení, telefon, e-mail).
    • Požadované řešení (např. finanční kompenzace, odstranění vady, sleva).
  1. Lhůta pro vyřízení Naše společnost se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.
  2. Doporučení Pro usnadnění řešení reklamace doporučujeme klientům uplatnit reklamaci již během pobytu v destinaci. Včasné uplatnění umožní rychlejší a efektivnější odstranění případných nedostatků na místě.

 

7. Aktualizace Podmínek

Tyto obchodní podmínky mohou být aktualizovány. Klienti budou informováni o změnách prostřednictvím e-mailu a aktualizace budou zveřejněny na našich webových stránkách.

 

8. Právo a Jurisdikce

Veškeré právní vztahy vyplývající z těchto obchodních podmínek se řídí českým právem. Případné spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Klient potvrzuje, že se s těmito OP seznámil a považuje je za jasné a srozumitelné. Žádná z klauzulí není pro klienta překvapivá, což se týká i požadavku na poskytnutí čísla pokoje pro usnadnění komunikace v destinaci. Tento požadavek není nutný pro platnost smlouvy.

Veškerá ujednání v těchto OP jsou vykládána s ohledem na ochranu spotřebitele, tak aby byla zajištěna jeho práva vyplývající z platného právního řádu.

Veškeré spory, které mohou vzniknout na základě smluvního vztahu, budou řešeny podle českého práva a před příslušnými soudy v České republice.

 

Obchodní podmínky LM Holiday Egypt

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují vztahy mezi cestovní agenturou LM Holiday s.r.o. (dále jen „CA") a klienty při prodeji služeb poskytovaných partnerskou cestovní kanceláří LM Holiday Egypt ve spolupráci s hlavním partnerem Suez Gulf Tourism Easy Trav.

  • Suez Gulf Tourism Easy Trav
    • Adresa: One Kattamya, Tower 211, Floor 11, office 111 , Ring Road, Cairo, Egypt
    • Číslo licence: 866
  • LM Holiday Egypt
    • Společnost registrovaná v Egyptě, řídící se egyptským právem.
    • Je oprávněna využívat internetové stránky CA LM Holiday s.r.o. k prodeji služeb.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na prodej a poskytování fakultativních výletů, pobytových balíčků, plaveb po Nilu a dalších cestovních služeb zajišťovaných společností Suez Gulf Tourism Easy Trav s licencí č. 866 (dále jen „LM Holiday Egypt“). CA LM Holiday s.r.o. v tomto případě vystupuje jako obchodní zástupce a zprostředkovatel prodeje těchto služeb.

 

I. Předmět smlouvy a prodej služeb

  1. CA zprostředkovává prodej fakultativních výletů, pobytových a poznávacích balíčků a plaveb po Nilu (dále jen „služby“) poskytovaných LM Holiday Egypt. Služby jsou nabízeny bez mezinárodních letenek.
  2. Za správnost a aktuálnost cen a popisů služeb odpovídá LM Holiday Egypt. CA si vyhrazuje právo na opravu cen v případě chybného zadání ze strany partnerské CK.
  3. Cena služby je závazná okamžikem zaplacení objednávky.

 

II. Rezervace a platba

  1. Rezervaci služby lze provést prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách CA nebo e-mailem. Klient je povinen uvést veškeré požadované údaje, včetně platného telefonního kontaktu, názvu hotelu, počtu osob a data výletu.
  2. Pro jednodenní výlety se doporučuje provést rezervaci minimálně 48 hodin před plánovaným termínem.
  3. Pro dokončení rezervace je nezbytné, aby klient po příletu do destinace bezodkladně zaslal číslo svého pokoje na kontaktní telefonní číslo (+420 776 826 266) nebo e-mailem. V případě, že tak klient neučiní, je LM Holiday Egypt oprávněna rezervaci zrušit.
  4. Rezervace je považována za závaznou až po uhrazení platby (platí pro plavby a poznávací cesty). Fakultativní výlety jsou závazné po odeslání čísla pokoje.
  5. U plaveb po Nilu může dojít ke změně směru plavby (Luxor – Asuán nebo Asuán – Luxor), program je však vždy zachován. Ceny pobytových a poznávacích zájezdů během svátků (Vánoce, Silvestr, Velikonoce) se mohou lišit.
  6. Platbu za služby je možné uhradit v hotovosti na místě nebo provést převodem na účet. Klient je povinen zaslat potvrzení o platbě s číslem rezervace e-mailem. Z uvedeného tvoří výjimku  letecké služby, kde je vždy nutné hradit platbu předem. V případě služby destinace Marsa Matrouh je minimální výše zálohy stanovena na 50 % z celkové ceny, kdy je nutná úhrada zálohy předem na účet, doplatek je možné uhradit v hotovosti v den odjezdu. V případě služby plavby po Nilu a poznávacích zájezdů je nutné hradit úhradu za službu vždy předem převodem na účet.
  7. Rezervace nabývá platnosti pouze v případě včasného uhrazení. LM Holiday Egypt nenese odpovědnost za následky opožděné platby (např. zrušení rezervace, změna ceny).
  8. V případě platby v jiné měně nebo ze zahraničí hradí klient bankovní poplatky.
  9. Pojištění je možné sjednat na vyžádání klienta pouze u nezlevněných výletů. U výletů na safari a potápění je možné sjednat dražší variantu pojištění rizikových sportů, jejíž cena je na vyžádání.
  10. Slevy je možné uplatnit pouze na standartní (nezlevněné) ceny výletů. Na akční nabídky, speciální ceny nebo již zlevněné výlety se slevy nevztahují. 

 

III. Zrušení a změny ze strany klienta

  1. Klient má právo zrušit rezervaci e-mailem nebo prostřednictvím SMS. Je třeba zdůraznit, že v případě, kdy není výlet zaplacen předem, vztahují se na klienta storno podmínky a je vyžadována úhrada storno poplatek.
  2. Storno podmínky pro jednodenní výlety (kromě destinace Marsa Matrouh):
    • Zrušení více než 24 hodin předem: bez storno poplatku.
    • Zrušení méně než 24 hodin předem: storno poplatek ve výši 100 % z ceny výletu.
  1. Storno podmínky pro destinaci Marsa Matrouh:
    • 3 dny předem: 30 % storno poplatek.
    • 2 dny předem: 50 % storno poplatek.
    • 1 den a méně předem: 100 % storno poplatek.
    • Platba za výlety v této destinaci je vždy vyžadována předem.
  1. V případě stornování ze zdravotních důvodů je klientovi vrácena plná částka bez storno poplatku, pokud doloží lékařské potvrzení. Tato výjimka platí pouze pro nemocnou osobu.
  2. LM Holiday Egypt si vyhrazuje právo účtovat 100% storno poplatek za vnitrostátní leteckou dopravu a ubytování, které jsou součástí vícedenních výletů.
  3. Storno podmínky pro pobytové zájezdy, hotely a plavby po Nilu:
  • 60 a více dnů před zájezdem: 0 % storno poplatek
  • 59–40 dnů před zájezdem: 30 % storno poplatek
  • 39–30 dnů před zájezdem: 50 % storno poplatek
  • 29–10 dnů před zájezdem: 90 % storno poplatek
  • 9 a méně dnů před zájezdem: 100 % storno poplatek

 

IV. Zrušení a změny ze strany LM Holiday Egypt

  1. LM Holiday Egypt si vyhrazuje právo na změnu času. V případě zrušení výletu z důvodů, které nemůže ovlivnit (např. nepříznivé počasí) bude klientovi vrácena celá zaplacená částka.
  2. V případě přerezervování hotelu (overbooking) bude klient ubytován v hotelu stejné nebo vyšší kategorie. Další nároky klienta vůči LM Holiday Egypt jsou vyloučeny.
  3. LM Holiday Egypt nepřebírá odpovědnost za náklady klienta spojené s nákazou COVID-19. Doporučuje se sjednat pojištění, které pokrývá i storno poplatky z důvodu nemoci.

 

V. Reklamace

  1. LM Holiday Egypt doporučuje podat reklamaci během pobytu klienta, což usnadní její objektivní řešení.
  2. Reklamace musí být podána písemně e-mailem a musí obsahovat číslo smlouvy/rezervace, kontaktní údaje a odůvodnění.
  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.
  4. Reklamace se řídí egyptským právem a nespadá pod jurisdikci CA LM Holiday s.r.o.

 

VI. Další ustanovení

  • Místo a čas konání: Klient obdrží upřesnění místa a času konání výletu po rezervaci. Klient je povinen dostavit se na smluvené místo včas. LM Holiday Egypt nenese odpovědnost za neuskutečněný výlet z důvodu pozdního příchodu klienta.
  • Průvodce: * Česky hovořící průvodce na mořských a pouštních výletech je od 5 osob, popřípadě dle možnosti výletu. V případě služby památkových fakultativních výletů je česky hovořící vždy k dispozici.
  1. * U některých služeb není možné garantovat průvodce u každého termínu.
  • Bankovní spojení: Veškeré platby se uskutečňují na účet LM Holiday s.r.o.
    • Komerční banka:
      • CZK: 115-2219890297/0100
      • EUR: 131-636720257/0100
      • USD: 131-932030277/0100
    • Česká spořitelna:
      • CZK: 680-29673090/0100
  • Pojištění: Odpovědnost za sjednání cestovního pojištění, včetně pojištění pro případ COVID-19, nese klient. CA LM Holiday s.r.o. ani LM Holiday Egypt nenesou odpovědnost za škody vzniklé z důvodu nedostatečného nebo chybějícího pojištění.
  • Fotografie a videozáznamy: Prodej fotografií a videozáznamů na výletech je službou třetích stran. LM Holiday Egypt za kvalitu těchto produktů neručí a nevztahuje se na ně reklamace.

 

Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na našich webových stránkách a na vyžádání v tištěné podobě.