Obchodní podmínky

Obchodní podmínky LM Holiday s.r.o.

1. Úvod

Cestovní agentura LM Holiday s.r.o. je autorizovaným prodejcem zájezdů a letenek. Máme podepsány smlouvy o obchodním zastoupení pouze s CK, které jsou řádně pojištěny pro případ úpadku ve smyslu zákona Sb.,č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu.
Nabídka zájezdů a letenek formou prolinkového odkazu jsou automaticky a pravidelně aktualizovány pořádající CK. V době aktualizace za jejich případné změny a správnost údajů nezodpovídá LM Holiday s.r.o. Závazná cena platí v případě podepsání konečné smlouvy s CK. CA LM Holiday s.r.o. si vyhrazuje právo na korekci cen, které vzniknou při chybném zadání od partnerských CK.

2. Rezervace a objednávka

Rezervaci zájezdu, hotelu či letenky dokončíte pomocí prolinkového odkazu na našich internetových stránkách.

Vyplníte formulář na základě kterého dostanete potvrzení objednávky.
Parstnerská CK Delta Reisen: po odeslání objednávky obdržíte předběžnou cenu. Po obdržení Vaší objednávky zájezd ověříme a budeme Vás kontaktovat s finální částkou. Pokud souhlasíte pošleme konečnou smlouvu, kterou je potřeba podepsat a neprodleně zaplatit, aby se částka nezměnila (viz. podmínky CK Delta Reisen https://www.deltareisen.cz/files/editor/file/ DeltaVOP.pdf ). Je důležité vědět, že od podepsání smlouvy je objednávka závazná a je potřeba ji uhradit.
Partner Pelikán: rezervace letenek přímo v systému prolinkového odkazu na našich stránkách. U objednávek, kde nebudou správně zadány údaje, nebo bude chybně vyplněn formulář, si LM Holiday s.r.o. vyhrazuje právo neodpovědět, nebo odmítnout objednávku.

3. Platba

Zálohu či doplatek je možné převést na účet LM Holiday s.r.o., zároveň však LM Holiday s.r.o. není zodpovědna za případné opoždění platby ze strany zákazníka. V takovém případě může dojít ke zrušní rezervace či stornování zájezdu. Rezervace se stává závaznou od podepsání smlouvy a zaplacení zálohy. Cestovní smlouva nabývá platnosti pouze v případě včasného uhrazení, tj. zpravidla max. do 3 dnů od provedení rezervace. Pro urychlení potvrzení platby je možné zaslat doklad o provedení transakce na email LM Holiday s.r.o.

4. Cestovní doklady

Zasílání cestovních dokladů (cestovní smlouva, vouchery, letenky, apod.) záleží na podmínkách konkrétní CK, o kterých je klient předem informován. Bez úplného zaplacení zájezdu klient neobdrží potřebné dokumenty a CK má právo zájezd zrušit.

5. Zrušení zájezdu

Klient má právo zrušit zájezd bez udaní důvodů, avšak storno poplatky a podmínky se řídí dle pořádající CK s kterou klient podepsal cestovní smlouvu.
Zrušení zájezdu je nutné provést emailem, a to na emailové adrese LM Holiday s.r.o.

6. Reklamace

LM Holiday s.r.o. dle zákona nezodpovídá za služby poskytnuté pořádájicí CK a není oprávněna řešit reklamace zájezdu jménem pořádající CK.
Reklamace se řídí Reklamačním řádem pořádající CK. Klient je povinen uplatnit reklamaci bez odkladu. Reklamaci je vhodné řešit v místě pobytu, pokud se však klient rozhodne uplatnit reklamaci po příletu, je nutné tak učinit nejpozději do 3 měsíců od pobytu. Reklamace musí obsahovat číslo smlouvy, kontaktní údaje a odůvodnění reklamace.

Obchodní podmínky partnerské CK LM Holiday Egypt

1. Úvod

LM Holiday Egypt je oprávněna vvyužívat internetové stránky cestovní agentury LM Holiday s.r.o. k prodeji fakultativních výletů, pobytových balíčků v destinaci bez mezinárodních letenek. Mezi společnostmi je uzavřena smlouva o obchodním zastoupení. LM Holiday Egypt je řádně registrovaná v Egyptě a řidí se tamním zákonem o podnikání. V době aktualizace cen a za jejich případné změny

a správnost údajů nezodpovídá LM Holiday s.r.o. Cena se stává fixní po odeslání objednávky a jejím zaplacení. CA LM Holiday s.r.o. si vyhrazuje právo na korekci cen, které vzniknou při chybném zadání od partnerské CK LM Holiday Egypt.

2. Rezervace a objednávka

Rezervaci výletu či pobytového balíčku dokončíte pomocí formuláře na internetových stránkách LM Holiday s.r.o. Po Vaší platbě obdržíte voucher o zaplacení a jakmile zaevidujeme platbu pošleme emailem čas odjezdu a místo odjezdu k požadovanému výletu.
Je nutné vyplnit všechny požadované údaje (email, platný telefonní kontakt, osobní údaje). V případě špatného vyplnění údajů si vyhrazujeme právo neodpovědět, nebo objedávku nevyřídit. Berte, prosím, na vědomí, že po vašem příletu do destinace je nezbytně nutné pro dokončení rezervace odeslat číslo pokoje na uvedený kontakt na voucheru nebo emailem. V případě, že tak neučiníte je CK LM Holiday Egypt je oprávněna rezervaci zrušit.

3. Platba

Po rezervaci Vašeho výletu či pobytového balíčku budete vyzváni k jeho zaplacení. Platbu provedete převodem na účet nebo vložením na účet. V případě platby převodem na účet nebo vložením na účet je potřeba poslat potvrzení o platbě s číslem rezervace emailem pro naší kontrolu. Jakmile bude platba připsána na účet, bude Vám zaslán voucher o zaplacení. Rezervace nabývá platnosti pouze v případě včasného uhrazení. Zároveň LM Holiday Egypt není odpovědna za následky v rámci opoždění platby ze strany zákazníka – může dojít ke zrušní rezervace, storno výletu či změně ceny. Již zaplacená částka je platná,
k úpravám ceny při změně ceníku nedochází. V případě, že není možnost platby předem na účet ze strany zákazníka je možnost platby na místě v USD nebo Eurech.

4. Zrušení výletu či pobytového balíčku

Klient má nárok na zrušení výletu či pobytového balíčku, a to prostřednictvím SMS nebo emailu s uvedením důvodu. V případě včasného storna (déle než 24 hodin) nejsou vyžadovány storno poplatky. Pokud klient zruší rezervaci ve lhůtě kratší než 24 hodin, vyhrazuje si CK LM Holiday Egypt účtovat storno poplatek v plné výši zaplacené ceny výletu či pobytového balíčku. V případě storna ze zdravotních důvodů je klientovi vrácena plná částka bez storno poplatku – nutno doložit potvrzení od lékaře.

LM Holiday Egypt si vyhrazuje právo na zrušení či přesunutí výletu z důvodu jiných vlivů (např. špatné počasí, mimosezóní pořádání výletů). V případě úplného zrušení výletu LM Holiday Egypt vrátí klientovi 100% ze zaplacené částky.

LM Holiday Egypt si vyhrazuje právo účtovat celkovou částku storno poplatku za vnitrostátní leteckou dopravu a ubytování spojené s výlety 1 den a více. V případě storna se bude účtovat 100% z celkové ceny.

5. Reklamace

LM Holiday Egypt doporučuje podat reklamaci v době Vašeho pobytu, aby bylo vše lépe řešitelné a objektivní. V případě reklamace pošlete svoje sdělení emilem. Reklamace musí obsahovat číslo smlouvy, kontaktní údaje a odůvodnění reklamace. LM Holiday Egypt vyřídí reklamaci v nejkratší možné době nejdéle však do 30 dní od podání požadavku. Reklamace musí být podána nejpozdění do 3 měsíců od pořádané akce.

6. Místo a čas konání

Po obdržení platby vám sdělíme emailem čas a místo konání výletu. LM Holiday Egypt si vyhrazuje právo na změnu času vlivem podmínek nesouvisející s LM Holiday Egypt. V případě že se zástupce pořadatele nedostaví na místo do 10 minut po určeném čase, je nutné ihned kontaktovat telefonicky zastupující osobu, která zajistí nápravu.